Київ, проспект Берестейський 60, офіс 102., тел: +38(044) 423-1302, +38(068) 046-2428, +38(044) 456-2696, +38(044) 221-5598

Автоматизація торгівлі на базі Android Ресторан,Кафе, Бар.

08 травня 2019 р. 10:32

Ми представляємо новинку на ринку України для ресторанів, фаст-фудів, кавярень  , закладів домашнього  харчування  і відомчих установ.

Комплект:

1. Планшет (android) 10"

2.Фіскальний або нефіскальний принтер

3.WI-FI роутер

4.Кухоний принтер ( за бажанням, для друку замовлень на кухні)

1).Весь комплект обладнання складається з будь-якого планшету базі android,на якому встановлюється програмне забезпечення офіціанта, бармена чи касира їдальні (фронт-офіс).

2).На віддаленому сервері( хмарний сервер ) встановлено обліково-бухгалтерська програма (бек-офіс).

3).Друк чеків забезпечується безпровідним принтером або LAN принтером (фіскальним чи не фіскальним , залежності від системи оподаткування суб’єкту господарювання )

4).Принтер може буде розміщений як на ремені офіціанта ( завдяки малим габаритам) так і на барній стійці чи в будь якому місці проведення розрахунків. Через WI-FI роутер для друку замовлень на кухню може бути підключений кухонний принтер з дзвіночком  , ось і все обладнання .

5).Фішка полягає в тому що за саме програмне забезпечення (фронт+бек офіс) нічого платити не треба. Ви оплачуєте щомісячну плату за користування хмарним сервісом (віддаленим сервером),до якого маєте доступ тільки ви. Всі зміни в законодавстві України (акцизний податок ,ставки  пдв і тп.)підтримуються автоматично .

6). Доступ до облікової програми на «хмарі» власник чи бухгалтер має цілодобово з будь якого гаджету або комп’ютеру  будь-якої точки земної кулі (де є інтернет).

7). При сезонному режимі роботи (літній чи зимовий період) сплачується абонплата тільки за час роботи системи.

8). При виникненні  форс-мажорних обставин (переїзд ,при зупинка, закриття бізнесу) немає необхідності в зберіганні чи реалізації дорогого та громіздкого обладнання .

9).Технічна підтримка забезпечується спеціалістами нашого сервісного центру , які супроводжують систему як віддалено так і з виїздом на місце.

10). При запуску системи Ваші співробітники проходять навчання – інструктаж та отримують номери телефонів служби технічної підтримки .

11). Всі власники нашої нової системи обліку (хмарний сервіс) та автоматизації ресторану на базі OS-Android  жодної хвилини не пошкодували , що вибрали саме її, адже ті кошти , що треба було вкласти в POS обладнання та програмне забезпечення при традиційній системі автоматизації будуть витрачення протягом 6-7 років .