Ми представляємо новинку на ринку України для ресторанів, фаст-фудів, кав’ярень , закладів домашнього харчування і відомчих установ.
Комплект:
1. Планшет (android) 10"
2.Фіскальний або нефіскальний принтер
3.WI-FI роутер
4.Кухоний принтер ( за бажанням, для друку замовлень на кухні)
1).Весь комплект обладнання складається з будь-якого планшету базі android,на якому встановлюється програмне забезпечення офіціанта, бармена чи касира їдальні (фронт-офіс).
2).На віддаленому сервері( хмарний сервер ) встановлено обліково-бухгалтерська програма (бек-офіс).
3).Друк чеків забезпечується безпровідним принтером або LAN принтером (фіскальним чи не фіскальним , залежності від системи оподаткування суб’єкту господарювання )
4).Принтер може буде розміщений як на ремені офіціанта ( завдяки малим габаритам) так і на барній стійці чи в будь якому місці проведення розрахунків. Через WI-FI роутер для друку замовлень на кухню може бути підключений кухонний принтер з дзвіночком , ось і все обладнання .
5).Фішка полягає в тому що за саме програмне забезпечення (фронт+бек офіс) нічого платити не треба. Ви оплачуєте щомісячну плату за користування хмарним сервісом (віддаленим сервером),до якого маєте доступ тільки ви. Всі зміни в законодавстві України (акцизний податок ,ставки пдв і тп.)підтримуються автоматично .
6). Доступ до облікової програми на «хмарі» власник чи бухгалтер має цілодобово з будь якого гаджету або комп’ютеру будь-якої точки земної кулі (де є інтернет).
7). При сезонному режимі роботи (літній чи зимовий період) сплачується абонплата тільки за час роботи системи.
8). При виникненні форс-мажорних обставин (переїзд ,при зупинка, закриття бізнесу) немає необхідності в зберіганні чи реалізації дорогого та громіздкого обладнання .
9).Технічна підтримка забезпечується спеціалістами нашого сервісного центру , які супроводжують систему як віддалено так і з виїздом на місце.
10). При запуску системи Ваші співробітники проходять навчання – інструктаж та отримують номери телефонів служби технічної підтримки .
11). Всі власники нашої нової системи обліку (хмарний сервіс) та автоматизації ресторану на базі OS-Android жодної хвилини не пошкодували , що вибрали саме її, адже ті кошти , що треба було вкласти в POS обладнання та програмне забезпечення при традиційній системі автоматизації будуть витрачення протягом 6-7 років .